280 klanten beoordelen Locomix.nl via Kiyoh met een gemiddelde van 9.2
uitnodigingen-bedankjes-locomix
Winkelwagen
Geen artikelen
Bekijk winkelwagen

Klacht LocoMix

LocoMix hecht veel waarde aan de kwaliteit van haar diensten. Het kan voorkomen dat er fases in het orderproces zijn, die niet gelopen zijn zoals deze horen, ondanks wij met uiterste zorg hebben gehandeld. Als je een klacht kenbaar wilt maken, dan kan je dat doen door het onderstaande klachtenformulier in te vullen. Wij vragen je om het onderstaande formulier zo uitgebreid mogelijk in te vullen, zodat wij jouw klacht kunnen bespreken.

In het onderstaande formulier kan je een klacht over LocoMix kenbaar maken met betrekking tot het product, de service, verzending van de producten of website. Als jouw soort klacht over LocoMix er niet tussen staat, vul dan ‘anders’ in, en omschrijf uitgebreid, jouw klacht in het onderstaande opmerkingenveld.

Wij streven ernaar om jouw klacht over LocoMix op werkdagen binnen 24-uur te behandelen. Als wij meer informatie nodig hebben, dan nemen wij uiteraard contact op.